Step into Lisaopolis:

Pennsylvania's Most Interesting Blog

15 Jänner 2006

The Road to Forty

Go Seahawks! Go Steelers! Go my fantasy Super Bowl XL Matchup!

...ok, must quit procrastinating, must quit procrastinating...

7 Comments:

At 15 Jänner, 2006 20:05, Blogger stefanierj said...

Yeah, the last few minutes of the Steeler's game was a heart-stopper. WHEW. And if'n it ain't Steelers/Seahawks, maybe it'll be MY fantasy matchup, Steelers/Panthers! Woo hoo!

 
At 15 Jänner, 2006 21:03, Blogger Lisaopolis said...

omg the Panthers / Seahawks is gonna be a goodie, and it's a d*** shame that one team won't make it further. So maybe one of our fantasy matchups will happen?

 
At 16 Jänner, 2006 11:27, Blogger Emily:) said...

Either way, it's gonna be greater. i love the smell of playoffs in the morning!

 
At 17 Jänner, 2006 00:32, Anonymous Anonym said...

GOOD TIMES. hawks better wake up and smell the coffee now.

 
At 17 Jänner, 2006 19:32, Blogger Kat said...

Green Bay is out (WAY OUT), so we don't care about the rest of it. Steelers, Panthers, Seahawks, Tomato, Tomaaaato. :)

 
At 17 Jänner, 2006 23:04, Blogger Lisaopolis said...

lol I'm hearing 'tomato' with a WI accent, I love it! Yeah, Seahawks fans are kind of going willy wonkers, as the team has never gotten this far in the NFL. Heck, I recall when the team was established. I must be getting older than dirt.

 
At 20 Jänner, 2006 01:46, Anonymous Anonym said...

willy wonkers, thats cute.
older than dirt. it happenz.

 

Kommentar veröffentlichen

<< Home